Általános szerződési feltételek

DÍSZKERTEM.HU
On-line webáruház



Eladó, szolgáltató adatai, vevőszolgálat:

  • Név: Garden Club Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
  • Székhely: 2521 Csolnok, Rückschuss u. 7.
  • Üzlet: 2518 Leányvár, 10-es főút 35-ös km
  • Vevőszolgálat tel.: 0630/9406-721
  • Fax: 0633/487-500
  • Internet: www.diszkertem.hu
  • Kapcsolat-ügyfélszolgálat: info@diszkertem.hu
  • Bankszámla szám: Duna Takarékszövetkezet 58600506-11034775
  • Adószám: 13105239-2-11
  • Közösségi adószám: HU13105239
  • Cégjegyzékszám : 11-09-009521; Komárom-Esztergom Megyei Bíróság, mint Cégbíróság, Tatabánya
  • Adatvédelmi nyilvántartási számok : NAIH-53878/2012; NAIH-53879/2012


Katalógus oldalainkon szereplő termékek
Cserepes és földlabdás kisebb és nagyobb méretű  növények, évelők, cserjék, fenyőfélék, kerti dekorációk, szobrok, lámpák, fenyőkéreg, növénytápok.

Árak

Oldalainkon található termékek árai tartalmazzák az általános forgalmi adót és csak a csomagküldésben (online rendelés esetén) érvényesek.
A Garden Club Kft felelősségvállalása

Kertészeti áruházunk megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok a lehető legpontosabbak legyenek.
A Garden Club Kft semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:
- az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adathiba
- bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza az Online Kertészeti Áruház akadálytalan működését és a vásárlást
- bármilyen meghibásodás, bármely eszközben a kommunikációs vonalakon
- bármilyen adatvesztés
- bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban

Áruházas oldalainkon látható fotók, képek az adott fajta, vagy csak a fajta egy tulajdonságát kidomborító fotó virágos állapotban, őszi lombszínben, vagy idős kori méretben. A képek mindíg egy-egy termék leginkább jellemző tulajdonságát mutatják.
A termék oldalakon látható adatokra: méret, kiszerelés, fajtaazonosság garanciát vállalunk. Ha az adott fajta elfogyott, más helyettesítő növényt nem küldünk, kivéve, ha a vásárló ehhez hozzájárult.
Minden csomagban megtalálható a számla . Ha esetleg a csomagolóanyagokkal együtt kidobta volna és számlamásolatot kérne, akkor azt csak egy felbélyegzett és előre megcímzett borítékba téve tudjuk újraküldeni a plusz költségek miatt.
Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, amennyiben utólag kér másik számlázási címet, ami eltér a rendelésben leadott, regisztrált címtől.
Fontos !
Ha egymás után több rendelést ad le, de a szállítást egyszerre kérné, minden esetben jelezze a korábbi rendelés(ek) számát is ! Minden beérkező érvényes rendelést külön kezelünk és teljesítünk! Csak akkor tudjuk összevonni a rendeléseket, ha ezt e-mailben vagy telefonon kérik és jelzik, hogy melyik rendeléssel kívánják összevonni azt.
Ha a szállítás időpontját jelző kiértesítő levelünkre válaszolva más időpontot kérne, mert semmiképp nem tudja megoldani a csomag átvételét a jelzett napon, akkor mi e-mailben jelezzük és előre bekérjük a teljes vételárat, majd az utalás beérkezése után soroljuk be egy másik időpontba a csomag feladását.

A szerződés hatálya:
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazolják. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/72 órán belül megtörténik és a kiszállítással, kifizetéssel zárul le. A megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül. A szerződéseket a Garden Club Kft iktatja, ami utólag hozzáférhető. A szerződés magyar nyelven készül, és csak Magyarország területére küldünk csomagot. A szerződés semmisnek tekinthető, ha hiányosak a megadott adatok, vagy teljesíthetetlen a rendelés. A Garden Club Kft nem szolgálja ki azon vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésbe foglaltakat.

Szavatosság: Hibás termék leszállítása esetén az általános garanciális és szavatossági szabályok alapján első körben kijavítást vagy kicserélését, másodlagosan pedig árleszállítást is kérhet a vásárló, vagy végső esetben a vételár visszakövetelésével egyoldalúan megszüntetheti a szerződést.

Garanciát a növényekért csak abban az esetben vállalunk, ha az általunk megadott kertépítő ülteti és gondozza őket!

Egyéb termékekre ( nem növény ) reklamációt az átvétel után 72 órán belül fogadunk el e-mailben, vagy telefonon. Az eladó szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003 (VII. 30) GKM rendeletben foglaltak vonatkoznak.

Az ajánlati kötöttség idejéről:

Honlapunkon keresztül megrendelt termékek áráért csak a megrendelés visszaigazolása után vállalunk garanciát. Az árváltoztatás jogát a megrendelés visszaigazolásáig fenntartjuk! ( Ennek oka a nemzetközi szállítási díjak valuta váltási mozgása lehet!)

 Elállási jog: A fogyasztót elállási jog illeti meg.

A gyorsan romlandó termékeknél pl. NÖVÉNYEK esetében a rendelet 5. § c. pontja értelmében a vevő nem gyakorolhatja a 8 munkanapos elállási jogot, mert akár maradandó sérülést, kiszáradást is okozhat, ha a fogyasztó nem szakszerűen csomagolja vagy küldi vissza az árut, valamint azért mert a termékek nagy része azonnali beültetést, gondoskodást igényel a kézhezvétel után az életbenmaradás érdekében!

Az elállási jog viszont megilleti azon vásárlóinkat, akik egyéb terméket ( nem növényt )rendeltek. Ilyen esetben az alább leírtak az érvényesek.
A vásárló a termék átvételétől  számított 8 munkanapon belül ( vagy 14 naptári napon belül ) élhet elállási jogával, mely indoklás nélkül gyakorolható.
Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
Elállás esetén a Garden Club Kft legkésöbb 30 napon belül fizeti vissza a vásárló által kifizetett összeget.
Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.
Az elállási jog gyakorlásának részletes feltételeit a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet szabályozza.

A Garden Club Kft  sérülésmentes, számlával igazolt termék visszaszolgáltatása esetén köteles az ellenértéket megtéríteni.
A Garden Club Kft követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Adatvédelem

Tájékoztatjuk, hogy név, lakcím és e-mail cím adatait számítógépen nyilvántartjuk.

A Garden Club Kft tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Az Ön által megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át. Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítésére használjuk.

Az adatszolgáltatás önkéntes, nevének és címének felhasználását addig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön írásban nem kéri azok törlését.

A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény és kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcím adatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény alapján történik.

Megrendelésével a tisztelt megrendelő automatikusan elfogadja a fenti megrendelési, szállítási szabályainkat. A Garden Club Kft. fenntartja magának a jogot, hogy feltételeket köthet (átutalás) vagy ne szolgálja ki azon megrendelőket, akik nem tartják be a vásárlási feltételekbe foglaltakat.
Vita esetén: a szerződő felek megállapodnak, hogy vitás kérdésekben elsősorban tárgyalásos úton, egyeztetéssel orvosolják a problémát. Ha ez nem hoz eredményt, úgy jogorvoslatért a felek az Esztergomi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.

Az ügyfélszolgálat működtetésével (panaszügyintézés, reklamáció, kötbér, kártérítés, stb.) kapcsolatos vita esetén: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Tatabányai Kirendeltség
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 4.
2801 Tatabánya, Pf. 173.
Telefonszám: +36 34 512 150

A szolgáltatónak a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. Törvénybe ütköző magatartása esetén:
Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: 1- 472-8900

A megrendelés menete:
Igyekeztünk úgy kialakítani Online-áruházunkat, hogy a lehető legkényelmesebb legyen az Önnek legmegfelelőbb termék kiválasztása és megrendelése. Továbbá e-mailben és telefonon is várjuk kérdéseiket, munkatársaink szívesen állnak rendelkezésére, és a lehető legrövidebb időn belül megválaszolják kérdéseiket.

FONTOS! A Vásárláshoz regisztrálnia kell magát elsőként. Erre csak az első vásárlásnál van szükség, utána a Shop-ban, a következő vásárlás alkalmával már csak meg kell adnia az azonosítóját.

1., Regisztráció megkezdése a REGISZTRÁCIÓ linkre kattintva.

2., Regisztrációs adatlap értelemszerű kitöltése, majd a regisztráció érvényesítése a „Tovább” gombra kattintva. Értelemszerűen a kötelező mezők kitöltésének hiányában a regisztrációs folyamat sikertelen lesz!

Az " Opció " -nál bejelölheti, hogy szeretne-e felkerülni a hírlevelünkre, ahol értesítést kaphat különböző aktuális akcióinkról, hirdetményeinkről.

3., Belépés a shopba. Regisztrációt követően az 1., pontban található képnél a BELÉPÉS (fent, első kép) linkre kattintás után adja meg a regisztrációnál használt e-mail címét és jelszavát, majd kattintson a Belépés gombra!.

3a., Ha nem sikerült belépnie a Belépés gombra kattintás után: akkor az „Jelszóemlékeztető” linkre kattintva, adja meg a regisztrációnál megadott e-mail címét és kattintson a küldés/tovább gombra. A rendszer a jelszavát az e-mail címére elküldi, aminek birtokában be tud lépni a shopba. A, sikeres belépés után az Adataim linkre kattintva módosíthatja minden megadott adatát, így a jelszavát is.

4., Sikeres belépésnél a rendszer, a regisztrációnál megadott néven fogja megszólítani Önt, valamint láthatóvá válik az Adataim link.

5., A kívánt termékek felsorolása történhet a baloldali Menü-ből, rendezetten Dekorációkra Dísznövényekre, Kerti Dekorációkra és Tápanyagokra leszűkítve, illetve, ha a vásárlónak nincs konkrét elképzelése, esetleg egyedi speciális igényei vannak, történhet a Kategóriák menüpont alatt felsorolt tulajdonságok alapján. (pl: Állatfigurák-Békák ). Ebben az esetben a különböző termékek, összevontan (kigyűjtve) jelennek meg olyan formában, hogy a kategória nevének megfelelő tulajdonságokkal rendelkezzenek.

Lehetőség van célzott keresésre is, olyan esetben, amikor tudjuk a termék nevét. Erre a KERESÉS doboz hivatott

A terméklisták felsorolásában a termékekről, egy  fotó részlet, a termék botanikai, valamint ha létezik magyar neve, termékszáma, rendelhető mérete, aktuális ÁFA-s ára szerepel. A "Kosárba" gombra történő kattintásával egy darab termék helyezhető a virtuális kosárba. Ha további információ szükséges, akkor az "Információ" gombra kattintva elérhetővé válik az adott termék adatlapja.

6., A termék adatlapján megjelenített információk:

- Kategória (A termék kategóriája a shopon belül)

    A termék neve (növényeknél botanikai, illetve ha van : magyar neve)

     -Termék kód (A termék rendszeren belüli egyedi azonosítója, kizárólag e-mailben történő rendeléskor van jelentősége.

- Fotó a termékről (1- 3 db illusztrációs jellegű)

-Termék információ (A termék rendelhető mérete centiméterben megadva, a kiszerelés fajtája cserép vagy konténer, valamint a termékre vonatkozó fontosabb információk, jellemzők.)

- Ár : Bruttó, ÁFA-s kiskereskedelmi ár.

- Ajánlja a barátjának,ismerősének ezt a terméket link (Barátnak, ismerősnek ajánlhatja az aktuális terméket e-mailben, esetleg saját magának s elküldheti emlékeztetőül)

- Mennyiség: (Alapértelmezésben egyet mutat, ami igény szerint változtatható a rendelni kívánt darabszám függvényében. A kívánt mennyiség beírása után a - Hozzáadás a kosárhoz - gomb megnyomásával az igényelt darabszám belekerül a virtuális kosárba!)

VIRTUÁLIS BEVÁSÁRLÓKOSÁR

7., A vásárlás során a rendelt termékek mennyisége és összértéke folyamatosan nyomon követhető a böngészőablak jobb felső sarkában található interaktív virtuális bevásárló kosárban. Vásárlás közben, vagy annak befejeztével a KOSÁR TARTALMA feliratra kattintva megnézhetjük a kosár tartalmát illetve véglegesíthetjük (leadhatjuk) a megrendelésünket!

8., A 7. pontban leírtak szerint, a KOSÁR TARTALMA feliratra v kattintva jutunk el a rendelés véglegesítésének az utolsó fázisához. Itt még adott a lehetőség a rendelés adatainak módosítására és itt lehet kiválasztani a fizetési módot is.

    A termék mennyiségét, igény szerint a kosárba helyezés után is tudjuk módosítani. A MENNYISÉG számát átírjuk a megfelelőre, majd minden esetben a sor végén található MÓDOSÍT pipa gombra kattintva hagyjuk jóvá a módosítást.


    Miután elhelyeztünk egy terméket a kosárban a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA feliratra kattintva visszakerülünk a találati listánkhoz, ahol tovább vásárolhatunk.


    Miután nem kívánunk több terméket elhelyezni a kosárban, a PÉNZTÁR feliratara kattintva láthatjuk az elhelyezett termékeket, a TOVÁBB feliratra kattintva kiválaszthatjuk a szállítási és fizetési módot.

    Szállítás: nevű legördülő menüben válasszuk ki a számunkra kedvező szállítási módot:

    1. Postai csomagfeladás:

    Postai Utánvét : Kiszállításkor a postásnak kell fizetni

    Előátutalás : A rendelés ellenértékét a rendelés teljesítése előtt kell kifizetni.
    Bankszámlaszám: 58600506-11034775
    Kérjük az átutalás megjegyzés rovatába tüntesse fel a rendelés azonosítóját.

    2. Személyes átvétel:

    Készpénzzel az ügyfélszolgálaton:Időpontot, kérjük minden esetben egyeztessen az ügyfélszolgálattal!
    Ügyfélszolgálat címe: Garden Club Kft. 2518 Leányvár, 10-es főút 35. km-nél található kertészet.

    Előátutalás: A rendelés ellenértékét a rendelés teljesítése előtt kell kifizetni.
    Bankszámlaszám: 58600506-11034775
    Kérjük átutalás megjegyzés rovatába tüntesse fel a rendelés azonosítóját.
    Időpontot kérjük minden esetben egyeztessen az ügyfélszolgálattal!
    Ügyfélszolgálat címe: Garden Club Kft, 2518 Leányvár, 10-es főút 35.km-nél található kertészet.

    Miután kiválasztottuk a nekünk megfelelő módozatot, a TOVÁBB feliratra kattintva egy összesítőt látunk az adatainkról illetve a kosárban lévő termékeinkről.

- MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE

A megrendelés csak abban az esetben kerül véglegesítésre, amennyiben MEGRENDELÉS feliratara kattintva elküldi megrendelését. Ellenkező esetben a rendelést nem kapjuk meg!

Miután elküldte megrendelését a megadott e-mail címére egy megerősítő levelet küldünk. Amennyiben Öntől származik a megrendelés, kérjük a levélben megadott linkre kattintva erősítse meg rendelését. Amennyiben ez nem történik meg 72 órán belül, úgy tárgytalannak tekintjük megrendelését.


- MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA -

9., A megrendeléseket beérkezési sorrendben feldolgozzuk, és 24-48 órán belül visszaigazoljuk e-mailben.

Az e-mail tartalmazza a rendelés státuszát:

- Folyamatban (A Rendelés feldolgozva, kiszállításra vár, továbbá tájékoztatást nyújt a kiszállítás időpontjáról)

- Teljesítve (A Rendelés postának - futárszolgálatnak történő átadása megtörtént, valamint a csomag várható érkezéséről ad felvilágosítást)

Szállítás és fizetés:

 A rendelt növények ellenértéke az alábbi módon egyenlíthető ki:

 Az áruházunkban megrendelt árut a Magyar Posta közreműködésével, belföldi postacsomagként adjuk fel. Csak Magyarországra szállítunk.  A szállítási díj költsége a vevőt terheli.

Postai utánvétel: aktuális díjszabást lásd a szállítási és fizetési feltételeknél.

Előutalás esetén : aktuális díjszabást lásd a szállítási és fizetési feltételeknél.

Személyes átvétel esetén :nincs posta- és csomagolási költség.


Ha a növény mértete miatt / 60 cm fölött, vagy több kisebb növény összecsomagolása során a csomag mérete eléri a 70 cm-t / a postai díjat minden esetben külön számoljuk. A pontos összeg meghatározása miatt kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben megrendelte a terméket és módosul a szállítási díj, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Programunk nem tudja megkülömböztetni a növények méretét és nem látja, hány növény fér egy csomagba, így minden esetben egy szállítási díjat számol. Természetesen megrendelést követően ha a szállítási díj módosul, a megrendelését költségmentesen lemondhatja.

A 40 kg-nál nehezebb vagy a postai forgalomban méretei miatt fel nem adható termékeket saját szállító járművünkkel tudjuk házhoz szállítani. A házhozszállítás díját minden esetben külön állapítjuk meg és telefonon egyeztetjük.

Fontos !
Amennyiben a csomagot postára adtuk, erről értesítést küldünk  vagy a posta értesíti Önt a csomag érkezéséről . Ha az értesítés ellenére nem veszi át a csomagot és nem küldi vissza elállási jogával élve, a növények a becsomagolt állapotban 2-3 nap altt tönkre mehetnek ( kiszáradnak, lehullhat a levele ) ! Ebben az esetben a felelősség a Vásárlót terheli és a növény értékét a Vásárlónak ki kell fizetnie !

A rendelések minimális értéke 2.900 Ft

Az árak bruttó kiskereskedelmi árak, azonban felhívjuk figyelmüket, ahogy a bizonytalan forint árfolyam miatt , jelentős árfolyam ingadozás esetén a megrendelt termék ára a kiszállítás időpontjáig változhat. Ezt természetesen kiszállítás előtt jelezzük a vásárló felé.


Banki átutalás: a Duna Takarékszövetkezetnél vezetett 58600506-11034775 bankszámlaszámra . Kedvezményezett neve: Garden Club Kft. Csolnok.  A csomagokat az ellenérték bankszámlára érkezése után haladéktalanul postázzuk Vevőink részére, az előre jelzett időpontban.

Készpénzes fizetés : Választása szerint a megrendelt árut (előre egyeztetett időpontban) a Garden Club Kft telephelyén (2518 Leányvár, 10-es főút 35-ös km-nél található kertészetben) is átveheti, ez esetben postaköltséget nem számolunk fel.



Megrendelésével vásárlónk automatikusan elfogadja fenti szállítási feltételeinket.
A változtatás jogát fenntartjuk! 

A megadott adatok felhasználásával minden vásárláskor számlát állítunk ki, amelyet a rendelt csomagba téve juttatunk el a vásárlóknak.

A rendelések feldolgozása és teljesítése a beérkezés sorrendjében történik, amiről minden esetben tájékoztatót küldünk, mind a csomag feladásának időpontjáról, mind a csomag megérkezésének várható idejéről. A rendelt árukat az esetek többségében, a megrendeléstől számított 1 hetes határidőn belül eljuttatjuk a vásárlóhoz, ha az máshogy nem rendelkezik a kiszállítás időpontját illetően.

Szállítás időszakos felfüggesztése kizárólag a téli hónapokban, hosszan tartó fagyos időszakok esetén van a növények érdekében. Ezen időpontot minden alkalommal az oldalunkon, hirdetményben közöljük vásárlóink felé, folyamatban lévő rendelések esetén pedig a vásárlót elektronikus levélben értesítjük!

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a megrendelni kívánt dekoráció/növény éppen nincs raktárkészleten, vagy időközben elfogyott. Ilyen esetben legalább 1-3 hétre van szükségünk a termékek beszerzésére, de erről a Diszkertem Kertészeti Webáruház rendszere Önt mindig tájékoztatni fogja e-mail formájában. Amennyiben külföldről kell az árut beszerezni, úgy az áru értékét minden esetben előre ki kell egyenlíteni, csak ezt követően rendeljük meg a külföldi partnerünktől. Ezt minden esetben egyeztetjük a Vásárlóval.

Adattovábbítási nyilatkozat

Elfogadom, hogy a(z) Garden Club Kereskedelmi és Szolgáltató Kft ( 2521 Csolnok, Rückschuss u. 7.) által a(z) www.diszkertem.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

By clicking the Redirect button the Customer accepts Garden Club Kereskedelmi és Szolgáltató Kft ( 2521 Csolnok, Rückschuss u. 7.) at www.diszkertem.hu to provide the following personal data stored in its user database to OTP Mobile Ltd. (1093 Budapest, Közraktár utca 30-32.) Provided data: username, family name, given name, country, phone number, e-mail address.The purpose of data transmission: customer support for users, confirming transactions and fraud-monitoring for the safety of the users.